Druhá řada jihokorejského seriálového hitu Squid Game (Hra na oliheň) se stala třetím nejsledovanějším seriálem na Netflixu. Z hlediska celkové sledovanosti je před ním pouze první řada a Wednesday. Úspěch slaví také vánoční letištní thriller Příručák (Carry-On).
Druhá řada seriálu Squid Game (hodnocení na Kinoboxu: 82 %) slaví na Netflixu mimořádný úspěch. Od 6. do 12. ledna sedmidílný seriál zaznamenal dalších 26,3 milionů zhlédnutí, což z nej udělalo nejsledovanější titul týdne. V celkové sledovanosti od premiéry 26. prosince se s 152,5 miliony zhlédnutí řadí na třetí místo. Předběhla ho jen první řada stejnojmenného seriálu s 265 miliony zhlédnutí a Wednesday ([hodnocení na Kinoboxu: kinobox-rating id=”721749″]) s 252 miliony zhlédnutí.
Druhá řada Squid Game má šanci být nejsledovanější
Druhá řada Squid Game má ještě hodně času se dostat na druhé nebo dokonce první místo. Netflix totiž k měření takových úspěchů využívá 91 dní dlouhou premiérovou lhůtu. Každopádně si druhá řada Squid Game stále drží titul největšího televizního debutu v historii Netflixu, kdy za první čtyři dny nasbírala 68 milionů zhlédnutí.
PSALI JSME TAKÉ: Squid Game čelí kritice kvůli zkreslování historie a bojí se stažení z Netflixu. V ohrožení je i třetí řada
Příručák v žebříčku nej anglických filmů
Úspěch slaví i vánoční thriller Příručák (hodnocení na Kinoboxu: 66 %), který se v minulém týdnu dostal na druhé místo v žebříčku nejoblíbenějších anglických filmů, když zaznamenal dalších 7,2 milionů zhlédnutí. To ho drží za filmem Tajný život mazlíčků 2 z roku 2019 (hodnocení 64 %).
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Krvavý seriál Kdysi dávno v Americe je spojen s filmem REVENANT. Za vším stojí skutečný masakr a legenda Divokého západu
Britská kriminální minisérie Chybíš mi (hodnocení na Kinoboxu: 57 %), která vychází z knihy Harlana Cobena, se stala vítězem anglického týdenního žebříčku s 15,2 miliony zhlédnutí. Aktuální seriálový hit Kdysi dávno v Americe (American Primeval) (hodnocení na Kinoboxu: 84 %), který si aktuálně diváci nemohou vynachválit, pak debutoval na druhém místě s 10,4 miliony zhlédnutí.