Recenze: Nejhorší show Netflixu je na první pohled dokonalá. Ve skutečnosti jsou ale Motely snů dobré akorát tak na zabití času

Eva Pospíchalová
Foto: Netflix

S do očí bijícím hodnocením sedm procent je na Netflixu dostupná reality show o dvou slečnách, které proměňují starý motel na moderní letovisko. V pořadu Motely snů (Motel Makeover) se diváci stanou svědky dechberoucí renovace, která na první pohled vypadá nádherně, ale realita je poněkud odlišná.

Reality show Motely snů je o dvou mladých ženách, které si plní sny. Koupily zanedbaný hostel a vykouzlily z něj ráj pro influencerky, jež zde tráví čas focením ve stylových interiérech. Business plán se to zdá být geniální. Motel bude nabízet krásné místnosti v trendy designu, blyštivý bazén, růžové dveře jako pozadí pro selfies na Instagram a bar, kde se podává jen šumivé vínko rosé a kombucha. Cílovou skupinou jsou zazobané nastávající nevěsty a ženy, které vyjedou s kamarádkami mimo město na dámskou jízdu.

Jaktože si tedy show, která vypadá tak zábavně a mile, vysloužila 7 % na serveru Rotten Tomatoes, 60 % na ČSFD a 50 % na IMDB?

ČTĚTE TAKÉ: Domov snů na počkání: Nechte si zrekonstruovat a kompletně proměnit dům za pouhých 12 hodin

Už v průběhu první epizody diváci vidí, že v pořadu něco nehraje. Partnerky jsou totiž ochotné utratit jen malou částku peněz, což se nezdá jejich hlavnímu pracovníkovi, jenž má se svým týmem na starost celou rekonstrukci. Hotel je zařízený velmi levným nábytkem, umělými květinami a předměty ze sekáče, které se za chvíli rozpadnou.

Dvě nejlepší kamarádky navíc nemají žádné zkušenosti v oboru hotelnictví, projektovém managementu nebo designu. Pořadem provázejí s neskutečně otravným „kardashianovským“ přízvukem a kromě natírání věcí bílou barvou nedělají žádnou práci. Nazývají se však „moteliérkami“ a za noc na pokoji si účtují přibližně deset tisíc korun.

Dalším problémem je prezentace bohatých paniček. Ty řeší velmi vážné problémy, jako například to, že jejich manžel nemá instagramový účet, v lokální kavárně nevedou mandlové latté nebo jejich instalatér nepije šumivé víno. To vše v době, kdy svět sužovala koronavirová pandemie.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Seriál Nafukovací dům ukáže, jak chytře bojovat s nedostatkem místa v bytě. Objeví prostor tam, kde byste o vůbec nečekali

Určitě se najde někdo, komu se konkrétní design slečen líbí a proti gustu žádný dišputát. Mileniálský styl pastelových barev a „beach vibes“ z minulé dekády však nebude úplně nejvhodnější volbou do motelu, jenž by měl fungovat i několik desítek let. Na zabití času je show sice perfektní, jinak bohužel nelze brát vážně, když někdo přemaluje myčku nádobí na růžovo.

Pozor spoiler! Už před otevřením se pokoje rozpadají, jelikož jsou udělány velmi narychlo a recenze na hotel jsou nyní tedy plné zklamání. S tím si však slečny hlavu nelámou a dále pózují na sociálních sítích, kde projekt prezentují jako úspěšný.

Zdroje: Netflix, The June Motel, Autorka článku

Diskuze
Pokud chcete přispět do diskuze, musíte se přihlásit.