Netflix se poprvé za deset let pere s úbytkem předplatitelů. Éterem se už prohnaly i zprávy o tom, že by streamovací gigant zavedl levnější předplatné pro ty, kteří nejsou ochotni platit stávající ceny. Mělo by to samozřejmě ale jednu maličkou nevýhodu, objevovaly by se v něm reklamy.
Nyní tyto zvěsti potvrdil výkonný ředitel firmy Ted Sarandos na festivalu reklamy a propagace Cannes Lions. Změny by podle New York Times mohly přijít už letos na podzim.
Bylo by tak na výběr. Pokud nestojíte o reklamy, můžete si nechat stávající předplatné. Pro skupinu lidí, kterým sem tam nějaká ta reklama nevadí, a chtějí platit za sledování seriálů a filmů méně, by to byla určitě zajímavá možnost.
Nyní Netflix začíná nabízet inzerentům reklamní prostor. Podle CNBC a WSJ už Netflix jedná s Googlem o pomoci, pro něj je to totiž hlavní zdroj příjmů a reklamám dobře rozumí.
Zdroje: CNBC, WSJ, Hollywood Reporter, New York Times