Nejsledovanější filmy a seriály druhé půlky roku 2024 na Netflixu: Bodovali Squid Game, norská apokalypsa i skvělý akční biják

Foto: No Ju-han/Netflix © 2024

Netflix zveřejnil nejnovější Zprávu o sledovanosti, která přináší přehled toho, co diváci nejvíce sledovali od července do prosince 2024. Z reportu druhé poloviny loňského roku vyplynulo, že Hra na oliheň (Squid Game) opět strhala sledovanost. A jak si vedli ostatní?

Netflix zveřejnil nejnovější Zprávu o sledovanosti, kde ukazuje, jaké filmy a seriály sledovali jeho diváci nejvíce v druhé polovině roku 2024. Jak se dalo očekávat, nejlépe si vedla druhá řada Squid Game, která měla premiéru pouhých šest dní před koncem roku. I tak ale naprosto ovládla celou jeho polovinu a stala se nejsledovanějším seriálem s 87 miliony zhlédnutí. Zároveň čtyřnásobně překonala sledovanost první

Sledovanost ovládaly i starší tituly

Mnoho titulů si udrželo diváckou oblibu dlouho po své premiéře, například film Red Notice z roku 2021 (29 milionů zhlédnutí) nebo seriál Stranger Things, který napříč čtyřmi sezónami zaznamenal 37 milionů zhlédnutí. Seriál Útek z vězení (Prison Break), jehož poslední řada byla odvysílána v roce 2017, si připsal 109 milionů zhlédnutí napříč devíti sezónami.

STRANGER THINGS. Finn Wolfhard as Mike Wheeler in STRANGER THINGS. Cr. Courtesy of Netflix © 2022

Lokální příběhy oslovily diváky po celém světě

Téměř třetina veškeré sledovanosti na Netflixu pochází z neanglicky mluvených titulů. Mezi nejsledovanější seriály druhé poloviny roku patřily norský La Palma (52 milionů zhlédnutí) a mexický seriál Nehoda (The Accident) (41 milionů).

Velký úspěch zaznamenaly také tituly jako skvělý akční biják Pan Černý pás (Officer Black Belt) (40 milionů), francouzský seriál Klec (The Cage) (23 milionů), druhá řada německého seriálu Císařovna (The Empress) (19 milionů), brazilský seriál Senna (15 milionů), napínavý indický seriál IC 814: Únos do Kandaháru (IC 814: The Kandahar Hijack) (12 milionů), japonský seriál Podvodníci z Tokia (Tokyo Swindlers) (12 milionů) a kolumbijský seriál Sto roků samoty (One Hundred Years of Solitude) (9 milionů).

Sto roků samoty
Foto: Pablo Arellano / Netflix

Kvalitní a rozmanité tituly napříč žánry

Akční filmy a dramatické seriály byly ve druhé polovině roku 2024 nejoblíbenějšími žánry. Diváci si však užívali i širokou škálu příběhů z oblasti komedie, romantiky, reality shows, dětských a rodinných pořadů a dalších.

  • Akční: Příručák (137 milionů), Rebel Ridge (129 milionů), Černá holubice – 1. řada (39 milionů), Cobra Kai – 6. řada (38 milionů)
  • Drama: Dokonalý pár (75 milionů), Monstra: Příběh Lylea a Erika Menendezových (70 milionů), Outer Banks – 4. řada (36 milionů), Poštovní prapor (41 milionů)
  • Komedie: Tohle nikdo nechce – 1. řada (57 milionů), Family Pack (41 milionů), Hra na city (26 milionů), Stařík v utajení – 1. řada (22 milionů)
  • Romantika: Naše malé tajemství (81 milionů), Emily in Paris – 4. řada (58 milionů), Z kopce (48 milionů), Virgin River – 6. řada (19 milionů)
  • Reality Shows: Culinary Class Wars – 1. řada (17M), Love Is Blind – 7. řada (14M), Makléři z Hollyoodu S8 (12M), Is it Cake? Holiday – 1. řada (10M)
  • Děti a rodina: Mimoni: Padouch přichází (76 milionů), Trollové 3 (61 milionů), Tenkrát na Vánoce (60 milionů), Gábinin kouzelný domek – 10. řada (20 milionů)
  • Dokumenty: Do ohně: Ztracená dcera (25 milionů), Ztracené děti (25 milionů), Martha (19 milionů), Simone Biles se zvedá (13 milionů) řady (22 milionů) ve srovnání s první polovinou roku.

Netflix také zveřejnil, že diváci na jeho platformě ve druhé polovině loňského roku strávili sledováním filmů, seriálů, shows, dokumentů a nově i živých přenosů více než 94 miliard hodin. Za celý rok 2024 téměř 200 miliard hodin.

Zdroj: Netflix – Zpráva o sledovanosti

Diskuze
Pokud chcete přispět do diskuze, musíte se přihlásit.