Ďábel nosí Pradu nebo Emily v Paříži po japonsku: Mladá dívka v novém seriálu zjistí, jak těžké je prodávat spodní prádlo

Eva Pospíchalová
Foto: Netflix

Seriál Ateliér (Underwear) není jen klasickým příběhem o mladé dívce ve velkém městě, která je na cestě za vysněným životem v nové práci. Milá naivní dívenka se totiž ocitá na stáži v luxusním obchodě s prádýlkem a velmi nepříjemnou šéfovou. A taky spoustou podprsenek.

Seriál Ateliér divákům svým způsobem přestavuje japonskou Emily v Paříži, která právě dodělala školu textilu na venkově a jde vstříc novým dobrodružstvím velkoměsta. Od dětství se celá rodina věnuje látkám a tak se Mayuko (Mirei Kiritani) chystá na svůj první den v novém zaměstnání. Práci dostala v ultra luxusním obchodě se spodním prádlem „Emotion“.

Emotion funguje jako prestižní ateliér na zakázku pro nejbohatší smetánku v Japonsku. Ředitelkou značky je Mayumi Nanjo (Mao Daichi) s mikádem Anny Wintour a osobností Mirandy Priestley ze snímku Ďábel nosí Pradu. Mayuko dává jasně a často najevo, že do tohoto sofistikovaného oboru nepatří a mezi ostatními sexy vyspělými ženami je stereotypní Popelkou.

ČTĚTE TAKÉ: Inspirujte se stylovými outfity z Emily v Paříži: seriál, kde nás baví víc móda než děj

V seriálu se diváci můžou těšit na cestu seznamování se mladé naivní slečny s celým týmem Emotion, ale obecně i módním průmyslem, realitou konzumerismu a ideálu ženské krásy.

Na tvorbě pořadu se podílela i scénáristka Naoko Adachi s pomocí pracovníků populární značky Triumph. O informace, záběry a popis procesu výroby spodního prádla tedy nebude nouze. Ukáže se také několik krásných modelek, paradoxně však je však celý pořad velmi cudný a nevinný.

Ač nejsou zatím japonské seriály u nás tak populární, českým fanouškům na Kinoboxu se seriál Ateliér líbí na 72 % . Na Netflixu si ho můžete pustit s anglickými titulky.

Zdroje: Netflix, Crunchyroll, Japan Today

Hodnocení na Kinoboxu: 72 %

Diskuze
Pokud chcete přispět do diskuze, musíte se přihlásit.