Pokud máte rádi psychologické thrillery s pořádnou dávkou erotických scén, Fair Play (Fér hra) pro vás bude tím pravým. Ještě než zamíří na Netflix, měl už film premiéru na festivalu Sundance, a první recenze o něm hovoří vesměs pozitivně.
Emily (Phoebe Dynevor) a Luke (Alden Ehrenreich) jsou finanční analytici, kteří spolu navázali zakázaný vztah. Randění mezi zaměstnanci se totiž v jejich firmě netrpí. Když však jednoho z nich nečekaně povýší, jejich vztah se ocitne na hraně a hrozí, že se rozpadne i přesto, že se zasnoubili.
Povýšením v práci se jejich kdysi vstřícné výměny názorů začnou měnit v něco zlověstnějšího. Jak se v jejich vztahu nenávratně mění mocenská dynamika, musí dvojice čelit skutečné ceně úspěchu a zneklidňujícím hranicím ambicí. Ve firmě vládne tvrdá konkurence a žádný muž nesnese, když žena vydělává víc. Ti dva najednou tančí na ostří nože. Pohání je vášeň, rivalita i zlo.
Erotický thriller Fair Play měl jíž premiéru na filmovém festivalu Sundance a 6. října zamíří také na Netflix. Slibuje napínavou a emocionální jízdu, která prověří samotné jádro vztahu mladého páru. Na Rotten Tomatoes má film už 88 recenzí o filmových kritiků, kteří mu v průměru udělili zatím 88% hodnocení. Většina jej tedy hodnotila kladně.
„Fair Play je strhující psychologický thriller, u kterého vám srdce vyskočí z hrudi,“ říká o filmu například filmový youtube kritik Zach Pope. Brian Rowe z InSession Film jej zase hodnotí jako trýznivé drama, které obsahuje jednu fascinující scénu za druhou. A Leah Greenblatt z Entertainment Weekly říká, že jde o sexy, inteligentní thriller pro dospělé publikum.
„Zkoumání zla podnikové kultury tady bylo už dříve (Vlk z Wall Street). Tentokrát mu ale pokřivený feministický pohled dodává svěží elán,“ píše zase Dwight Brown a Therese Lacson z Collideru uvádí: „Dobrý thriller zvyšuje úzkost s každým dalším krokem, jak se řítí ke svému závěru, a Fair Play nepolevuje až do samého konce a nabízí pokroucený a toxický příběh páru, který posun v dynamice moci dohnal až na pokraj.“
Zdroje: Rotten Tomatoes, Collider, Zach Pope, Dwight Brown, Entertainment Weekly, Netflix