Romantická podívaná z prostředí Londýna 19. století, kterou Netflix natočil podle knižní předlohy Julie Quinn, měla premiéru 25. prosince. Prakticky od té doby se drží v žebříčku nejoblíbenějších titulů v nabídce Netflixu.
Na prvním místě nejpopulárnějších filmů a seriálů se umístil celkově v 83 zemích po celém světě včetně USA, Velké Británie, Brazílie, Francie nebo i Jižní Afriky. Netflix přitom funguje ve více než 190 zemích světa. Do první desítky se pak Bridgerton probojoval v naprosto všech zemích kromě Japonska. V České republice je seriál momentálně třetím nejoblíbenějším titulem.
Se svými 82 miliony domácnostmi z celého světa, které se na krátkou sérii v prvních 28 dnech od zveřejnění dívaly, se stal Bridgerton nejúspěšnějším původním seriálem Netflixu.
Bridgerton má zkrátka vliv
Nevídaný úspěch seriálu dokládají také vedlejší efekty, které se projevují mimo Netflix. Například tři z knih od Julie Quinn, které se staly předlohou seriálu, jsou vůbec poprvé na seznamu bestsellerů The New York Times, a to včetně prvního dílu Vévoda a já, který se v čele prestižního žebříčku umístil po téměř dvaceti letech od svého prvního vydání.
Hudební album Bridgerton: Covers from The Netflix Series se zase od 3. ledna drží na druhé příčce v poslechovosti napříč všemi žánry na iTunes, v tuto chvíli je těsně pod albem Taylor Swift Evermore.
O herci Regé-Jeanovi Pageovi, který ztvárňuje hlavní mužskou postavu seriálu, se zase šíří zvěsti, že by mohl být novým Jamesem Bondem. Prakticky přes noc se stal hvězdou sociálních sítí a zájem médií o něj neutuchá.
A aby toho nebylo málo, Daily Mail nedávno informoval o „Efektu Bridgerton“ s odvoláním na to, že se diváci „zoufale snaží vytvořit si regentskou Anglii doma“. Podle údajů eBay narostlo vyhledávání starožitného nábytku, korzetů nebo i vistárií, což jsou ty krásně květoucí dřeviny u vchodu do domu Bridgertonových.