Nejpopulárnější a nejkrásnější roztleskávačky na planetě budou mít vlastní seriál

Eva Pospíchalová
Foto: CMT

Tým tanečnic inspirovaný striptérkou je více než šedesát let národním pokladem USA. Již v létě budeme moct skrz Netflix nahlédnout do zákulisí obří organizace mezi talentované středoškolačky v krátkých sukních.

Roztleskávačky Dallas Cowboys se opět stanou námětem pro show, tentokrát na Netflixu. Pořad s názvem America’s Sweethearts: Dallas Cowboys Cheerleaders bude mít premiéru v létě.

V roce 1967 diváky na stadionu při fotbalovém zápasu oslnila obdařená striptérka Bubbles Cash svojí krátkou sukní, když roznášela cukrovou vatu. Manažer týmu se po reakci diváků (hlavně mužů) rozhodl pozměnit oblečení svých roztleskávaček, aby byly více odhalené a atraktivní. Pomocí tanečního konkurzu byl sestaven tým středoškolaček, které postupně svým šarmem a talentem uchvátily Ameriku. Brzy vystupovaly kromě zápasů i pro vojenské jednotky či se objevovaly na plakátech, kalendářích a dalším zboží.

ČTĚTE TAKÉ: MINDY KALING S KATE HUDSON PŘIPRAVUJÍ NOVÝ KOMEDIÁLNÍ SERIÁL PRO NETFLIX. UKÁŽOU, JAK ŽENY OVLÁDAJÍ SPORT

Nový seriál Netflixu se začne vysílat zhruba tři roky poté, co po 16 sezonách skončila show Dallas Cowboys Cheerleaders: Making the Team. Nový kousek se však nezaměří na soutěže, vystoupení a konkurzy jako takové, ale spíš na pohled do zákulisí – zaznamená přímo sezónu 2023/24 a zdokumentuje osobní příběhy dívek.

Výkonným producentem je Greg Whiteley, který natočil dokumentární a soutěžní seriály Cheerleading, Wrestleři či a Univerzita poslední šance: Basketbal. Ten uvedl: „Cowboys nám k sobě umožnily neomezený přístup po celý rok natáčení. Výsledkem je autentický portrét jedné z nejvíce proslavených a milovaných institucí v americké popkultuře.“

Dívky samotné se však také podílely na natáčení show: „Jsme nadšené, že vidíme výsledky sezóny strávené se štábem sledujícím každý náš krok. Vyprávění uchvátí diváky epizodu za epizodou a Netflix je perfektní platformou k jeho uvedení,“ řekla Charlotte Jones, viceprezidentka a šéfka značky (a dcera majitele týmu Jerryho Jonese). „Šly jsme do toho s možností transparentně sdílet průběh sezóny, emoce, výzvy a radost prožívanou na této cestě. To je přesně to, co fanoušci a diváci chtějí vidět.“

Zdroje: Netflix, Dallas Cowboys Cheerleaders, The Hollywood Reporter

Diskuze
Pokud chcete přispět do diskuze, musíte se přihlásit.