Diváci Netflixu, zejména tedy divačky, nemohly dospat čtvrtka, kdy konečně na Netflix vstoupila druhá polovina třetí řady Bdigertonových. Všechny zajímalo, jak to s Colinem a Penelope nakonec dopadne. Český Netflix v den premiéry vydal upoutávku, která některé diváky však trochu zarazila.
Vezmou se Peneope a Colin? A jak to bude s přátelstvím mezi rozhádanými kamarádkami Penelope a Elois? Vdá se Francesca? A bude konečně odhalena lady Whistledown? To je jen pár otázek, na jejichž odpovědi netrpělivě čekaly fanynky Bridgertonových po celém světě a ve čtvrtek se konečně dočkaly.
V České republice byla však druhá polovina třetí řady uvedena poněkud netradičním způsobem. Agentura Ogilvy, která v česku Netflix zastupuje v oblasti marketingu, na Facebooku a YouTube zveřejnila videoupoutávku, která až nápadně připomínala úvod seriálu Ulice, včetně znělky. „Dnes vyrazíme kočárem do ulic plných tajemství, vášně a vztahů. 2. část 3. řady Bridgertonových je na Netflixu!“ stálo pak v popisku.
„Já Bridgertonovy miluju, ale jedna věc mi nedá. Proč to video stylem zní a vypadá jak úvod do Ulice?“ nedalo to hned jedné divačce a přidala komentář na Facebooku. A podivovali se i další. Mnohým to však naopak zase vůbec zvláštní nepřišlo, možná proto, že třeba znělku z českého nekonečného seriálu vůbec neznají.
Mimochodem, třetí řada Bridgertonových se u diváků těší velké oblibě, a to jak v Česku, tak v zahraničí. Dokonce zaznívají takové názory. že je ze všech tří dosavadních řad tou nejlepší. Například na Kinoboxu mají nyní Bridgertonovi s poslední řadou pěkné hodnocení 68 %.
Zdroje: YouTube/Netflix, Facebook/Netflix, Kinobox
Hodnocení na Kinoboxu: 68 %